2015-01-01

2.avbild

                              Kvinna

21 kommentarer:

  1. Vilken fin avbild, vaket att se henne :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. På min skogsvandring så fanns hon där ....vid mina fotspår

      Radera
  2. Hej! Jag är alldeles ny på 365 foton så jag kikar runt lite. Jag fick titta extra noga innan jag förstod vad det var jag såg på din bild. Avbild = några halva fotspår? Men sedan såg jag och så häftigt! Jättefint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland måste man vara lite klurig ;)

      Radera
  3. Hej och välkommen igång!
    Vi administratörer gör en liten besöksrunda för att se så att allt funkar som det ska på alla bloggar. Här ser det bra ut. :)
    Loggan är på plats, toppen! Och dina inlägg har fått numrering, allt enligt reglerna.
    Jättebra också att du tillåter kommentarer med enbart Namn och URL istället för att man måste vara inloggat i t.ex. Google eller Wordpress. (Jag tror att man får mer feedback om man förenklar för sina besökare.)
    Däremot vore det mycket bra om du också skrev i rubriken eller i själva inlägget vad det temat du tolkar har för nummer i temalistan.
    Lycka till med fotograferandet!
    /Gunilla, alias PixelCat, admin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag fixat så nu är temat numret med i inläggen ,la det i etiketter.

      Radera
  4. Vilken läcker tolkning på temat :-)

    SvaraRadera
  5. Bra tolkning - tog lite tid!

    SvaraRadera
  6. Kreativ och spännande lösning på temat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) det är roligt när man hittar något oväntat.

      Radera
  7. Vilken läcker tolkning! Kreativt tänkt!

    SvaraRadera
  8. Ja på min vandring på skogsvägen så fann jag henne <3

    SvaraRadera
  9. Visst ser jag kvinnan! Läckert!

    SvaraRadera